ارتباط با پشتیبانی

☎️ 021-91694866

آیا بازی کالاف دیوتی موبایل رایگان است؟

آیا بازی کالاف دیوتی موبایل رایگان است؟

16 دی 1402
0 نظر

بازی کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن آنلاین در جهان است که در سال 2019 برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر شد. این بازی با ارائه تجربه‌ای هیجان‌انگیز از تیراندازی اول شخص و حالت‌های مختلف بازی، توانست به سرعت به موفقیت دست یابد و بیش از 500 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شود.

اما یکی از سوالات مهمی که کاربران درباره این بازی دارند، این است که آیا کالاف دیوتی موبایل رایگان است؟

پاسخ کوتاه به این سوال بله است. بازی کالاف دیوتی موبایل به‌صورت رایگان برای دانلود و نصب در دسترس است. شما می‌توانید این بازی را از فروشگاه‌های گوگل پلی (Google Play) و اپ استور (App Store) دانلود کنید و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، ساعت‌ها مشغول بازی شوید.

اما این بدان معنا نیست که بازی کالاف دیوتی موبایل کاملاً رایگان است. این بازی از طریق تراکنش‌های درون‌برنامه‌ای (in-app purchases) درآمدزایی می‌کند. به این معنا که شما می‌توانید با خرید پول درون‌برنامه‌ای (خرید سی پی) از فروشگاه بازی، آیتم‌های مختلفی مانند شخصیت‌ها، سلاح‌ها، اسکین‌ها و… را خریداری کنید.

البته خرید این آیتم‌ها اختیاری است و شما می‌توانید بدون خرید آنها نیز از بازی لذت ببرید. در واقع، تمام محتوای اصلی بازی، مانند حالت‌های بازی، نقشه‌ها و… به‌صورت رایگان در دسترس است.

همچنین با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌های موجود امکان خرید سی پی به صورت مستقیم برای کاربران ایرانی فراهم نیست و نیاز است از سایت‌های واسطه خرید سی پی را انجام دهند. برای خرید سی پی هم می‌تونید از لینتا گیم کمک بگیرید و ما براتون سی پی رو خریداری می‌کنیم.

بنابراین، اگر به دنبال یک بازی تیراندازی اول شخص هیجان‌انگیز و رایگان هستید، کالاف دیوتی موبایل گزینه مناسبی برای شما است.

محمد 0 مقاله منتشر کرده است

مقالات مشابه

مطالب به درد بخور برای شما

نظرات

تعامل و گفتگو با کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود یا ثبت نام
پلیرها و کاربران محترم لینتاگیم به اطلاع میرسانیم سی پی های قانونی(فوری) به همراه رسید و فاکتور خرید قانونی عرضه خواهد شد.
+